BUĎTE NAPŘED S CPS

Profesionální služby Canon vám umožní udržet si náskok a maximalizovat provozuschopnost

Co je zahrnuto v programu CPS?

Tato profesionální služba podpory produktů vám pomůže udržet vaše podnikání a vybavení na správné cestě bez ohledu na překážky.

*Všechny výhody podléhají podmínkám použití

Rychlejší opravy

Váš produkt opravíme za pouhé 2* pracovní dny s možností zapůjčení záložního zařízení* v případě potřeby.

Pravidelný servis

Údržbové čištění a kontroly zabudované do vašeho plánu.

Sleva na každou opravu

Sleva až 20 %* na každý účet za opravu.

Doprava zdarma

Doručení do opravny a z ní do následujícího pracovního dne.

Odborná obchodní setkání

Živá setkání a rady s praktickými tipy od odborníků z odvětví.

Jakým způsobem pracuje?

Rychlejší opravy

Pro oblíbené profesionální produkty na seznamu rychlého servisu můžete využít výhody oprav do 2 až 5 pracovních dnů, v závislosti na úrovni členství. Pokud nám to trvá déle, nabízíme zapůjčení záložního zařízení, které vám umožní pokračovat ve snímání. A to není vše – váš účet za opravy je zlevněn o 10 až 20 %.

Pravidelný servis

Pokud váš produkt funguje normálně a potřebuje důkladné vyčištění, nabízíme širokou škálu služeb údržby, které jsou součástí vašeho členství. Každý rok členství vás opravňuje k získání žetonů údržby, které se rovnají tomu, co jste za službu CPS zaplatili. Když potřebujete servis, přihlaste se ke svému účtu a uplatněte své žetony!

Doprava zdarma

Pokaždé, když potřebujete opravu nebo servis, vyberte při odesílání vašeho produktu možnost „Expresní přeprava“. Začneme na nich pracovat následující pracovní den. Nezapomeňte vytisknout a přiložit svůj prioritní štítek CPS, abychom věděli, že jste to vy!

Odborná obchodní setkání

Pro členy programu CPS pořádáme pravidelné živé webináře pro uzavřené skupiny s odborníky z oblasti právního oddělení, účetnictví, marketingu a správy agentů, abychom vám mohli poskytnout praktické tipy a zodpovědět vaše otázky živě.

Mám pocit, že musím sdělit, jak úžasný je program CPS pro profesionály, jako jsem já!

Služby a rady, které jsem obdržel od vašeho oddělení, byly opravdu vynikající.“

Co je tou pravou úrovní právě pro mě?

Členství malých a středních podniků

Nejvhodnější pro pracovníky na volné noze a malé až střední podniky.

Roční poplatek

100 EUR bez DPH
200 EUR bez DPH
350 EUR bez DPH

Rychlé opravy pro fotoaparáty EOS a objektivy

5 dní
3 dny
2 dny

Rychlé opravy pro videokamery a filmové kamery

5 dní
5 dní
5 dní

Zapůjčení záložního zařízení

Pouze opravy, platinová úroveň prostřednictvím prioritní podpory

Ne
Na vyžádání, pokud byla překročena doba na provedení servisu
Na vyžádání

Sleva na služby

Platí pro všechny služby a opravy.

10 %
15 %
20 %

Příspěvek na údržbu

Uplatněno v žetonech, vztahuje se na službu s plnou cenou.

100 žetonů
200 žetonů
300 žetonů

Neomezená doprava do servisu a zpět

Následující pracovní den

Ano
Ano
Ano

Prioritní technická podpora služby CPS

Ano
Ano
Ano

Výhody komunity CPS

– Webináře pro podnikatele – nabídky pouze pro členy – profesionální komunita – uvítací balíček

Ano
Ano
Ano

Hledáte členství pro firmy?

Zeptejte se nás, jak mohou služby CPS podporovat vaši organizaci pomocí firemních balíčků.

Firemní plány

Pro střední až velké organizace vlastnící 25 až 250 jednotek zařízení.

Roční poplatek

1 000 EUR bez DPH
3 000 EUR bez DPH
5 000 EUR bez DPH

Poplatek za dva roky

5% sleva na více let

1 900 EUR bez DPH
5 700 EUR bez DPH
9 500 EUR bez DPH

Poplatek za tři roky

10% sleva na více let

2 700 EUR bez DPH
8 100 EUR bez DPH
13 500 EUR bez DPH

Rychlé opravy pro fotoaparáty EOS a objektivy

3 dny
3 dny
3 dny

Rychlé opravy pro videokamery a filmové kamery

5 dní
5 dní
5 dní

Zapůjčení záložního zařízení

Pouze opravy

Na vyžádání, pokud byla překročena doba na provedení servisu
Na vyžádání, pokud byla překročena doba na provedení servisu
Na vyžádání, pokud byla překročena doba na provedení servisu

Sleva na služby

Platí pro všechny služby a opravy.

20 %
20 %
20 %

Příspěvek na údržbu

Uplatněno v žetonech, vztahuje se na službu s plnou cenou.

1 000 žetonů
2 000 žetonů
3 000 žetonů

Den údržby na místě

Žádost prostřednictvím prioritní podpory

0
1
2

Neomezená doprava do servisu a zpět

Následující pracovní den

Ano
Ano
Ano

Prioritní technická podpora služby CPS

Ano
Ano
Ano

Produktové školení technických dovedností

Ano
Ano
Ano

Výhody komunity CPS

– Webináře pro podnikatele – nabídky pouze pro členy – profesionální komunita

Ano
Ano
Ano

Můj fotoaparát přestal pracovat uprostřed fotografování. Měl jsem druhý fotoaparát, a to zachránilo situaci! Poté jsem poslal svůj fotoaparát do centra služby CPS, kde technici problém diagnostikovali a opravili. Také mi dali cenné rady pro budoucí údržbu. Fotoaparát se vrátil jako nový! “

Vytvořte si podnikatelský účet

Zaregistrujte se a ověřte, zda vaše společnost má k dispozici ID společnosti Canon, a sdílejte pozvánku se svým týmem, abyste získali přístup pro více uživatelů.

Zaregistrujte své produkty

Zaregistrujte a ověřte si sadu Canon: Čím více produktů zaregistrujete, tím více bodů získáte. Členství začíná na 500 bodech.

Vyberte si svůj plán

Vyberte si plán, který vyhovuje vašim obchodním potřebám na základě vaší řady registrovaných zařízení.

Přihlaste se k odběru

Po přihlášení k odběru vám zašleme fakturu pro zvolený plán. Začněte co nejlépe využít své členství v programu CPS.

Exkluzivní výhody a nabídky služeb CPS

Další webinář pro podnikatele

Naše další lekce se zaměří na to, jak zajistit, aby sociální média dobře fungovala pro vás a vaše podnikání. Bedlivě sledujte své exkluzivní pozvání.

Partnerské slevy

Ušetřete až 25 %* na vybraných produktech včetně karet SanDisk Extreme PRO® SD a CFexpress™ a 15 % na celý katalog produktů SanDisk®.

Sleva 25 % na vybrané produkty Adobe

Využijte exkluzivní slevu 25 % na 12měsíční členství ve službě CPS pro vybrané produkty Adobe Pro. Uplatněte v sekci „Výhody a nabídky“ svého podnikatelského účtu.

Zlepšete efektivitu svého podnikání

Zapůsobte na své klienty s nejnovější doručovací službou s kvalitou profesionální galerie. Poskytněte klientům úžasný zážitek s tímto interaktivním nástrojem.
Vyzkoušejte první měsíc zdarma a poté si užijte upgrade.

Návody

Jak se přihlásit k podnikatelskému účtu a službě CPS

Stručný návod, jak začít používat podnikatelský účet a službu CPS.

Stáhnout soubor PDF

Jak se přihlásit ke službě CPS

Podrobný návod, jak aktivovat členství ve službě CPS.

Stáhnout soubor PDF

Jak podat požadavek na opravu nebo servis

Podrobný návod pro vytvoření požadavku na opravu nebo údržbu.

Stáhnout soubor PDF

Jak spravovat služby CPS

Přečtěte si pokyny pro změnu úrovně členství a zrušení.

Stáhnout soubor PDF

Jak platit za služby CPS

Průvodce možnostmi platby a aktualizace údajů o kartě.

Stáhnout soubor PDF

Jak vytvořit podnikatelský účet

Zhlédněte náš stručný videonávod, jak začít používat podnikatelský účet Canon.

Jak se přihlásit ke službě CPS

Zhlédněte náš stručný videonávod, jak aktivovat a spravovat členství ve službě CPS.

Potřebujete pomoc?

Kontaktujte nás prostřednictvím prioritní podpory služby CPS
+420225296130 nebo cps@canon.cz

Často kladené dotazy

  • CPS je komplexní program podpory, který pomáhá profesionálům a firmám udržet vybavení Canon v provozu díky pravidelnému servisu a rychlejším opravám. Členství v programu CPS se platí ročně a nabízí různé úrovně pro samostatně výdělečně činné profesionály, malé a střední podniky i firemní balíčky pro větší podniky. K výhodám a podpoře služeb Canon Professional Services může získat přístup a využívat je současně více zaměstnanců stejné organizace.

  • Služba CPS je dostupná pro každou osobu registrovanou jako podnik nebo jakoukoli společnost, která používá vybavení společnosti Canon pro potřeby vytváření snímků, od profesionálních fotografů/kameramanů až po tvůrce a producenty v organizaci jakékoli velikosti.

  • Zákazníci musí vytvořit podnikatelský účet Canon a zaregistrovat všechny produkty Canon, které patří do jejich podnikání. Po registraci produktů a přidělení bodů budou k dispozici všechny příslušné členské balíčky k zakoupení.

  • Jednoduše se zaregistrujte a začněte přidávat své produkty, abyste zjistili, kolik bodů můžete za svou sadu produktů získat. Pokud chcete zjistit, kolik body je ohodnoceno vaše zařízení, nemusíte dokončovat registraci. Můžete ji dokončit později, a získat tak příslušné body. V tabulce výhod naleznete také vzorovou sadu.

  • Jako průměrný příklad pro získání nároku produktů na stříbrnou úroveň služby CPS je fotoaparát EOS R6 Mark II s 230 body, RF 24-70mm F/2.8L IS USM s 200 body, RF 50mm F/1.2L USM s 200 body. Přibližným příkladem sady zlaté úrovně služby CPS je fotoaparát EOS R5 Mark II se 350 body, RF 70-200mm F2.8 L IS USM s 225 body, RF 50mm F/1.2L USM s 200 body, RF 28-70mm F/2,8 IS STM se 105 body, bateriový grip BG-R10 se 30 body a blesk SPEEDLITE EL-1 s 95 body. Příklad sady produktů platinové úrovně služby CPS může být fotoaparát EOS R3 se 480 body, RF 100-300mm F/2,8 L IS USM s 500 body, RF 50mm F/1.2L USM se 200 body, RF 15-35mm F/2,8 L IS USM se 200 body, imagePROGRAF PRO-2100 se 310 body a adaptér EF-EOS R s 10 body.

  • K nákupu členství ve stříbrné úrovni služby CPS potřebujete minimálně 500 bodů a neexistuje maximální počet bodů, které můžete získat. Čím více bodů máte, tím vyšší úroveň CPS je pro vás k dispozici. Například máte 2000 bodů, což vám dává možnost volby mezi platinovou, zlatou nebo stříbrnou úrovní. Pokud stále potřebujete prioritní opravu, ale můžete počkat 5 pracovních dnů nebo 3 pracovní dny, můžete si vybrat stříbrnou nebo zlatou úroveň. Mějte na paměti, že zlatá úroveň neposkytuje výhodu v podobě zapůjčení záložního zařízení.

  • Máme k dispozici více než 3 000 produktů Canon, které je možné zaregistrovat – včetně většiny našich fotoaparátů, objektivů, tiskáren, a dokonce i příslušenství. Nezapomeňte, že body můžete získat přidáním všech svých starých i nových zařízení, a dokonce i produktů Canon zakoupených mimo vaši domovskou zemi.

  • Body jsou zašedlé, pokud chybí informace a produkt není plně registrován. Upravte registraci produktu a vyplňte veškeré informace (sériové číslo, zemi nákupu, datum zakoupení a obchod, kde jste produkt zakoupili). Body budou poté potvrzeny a přičteny k vaší úrovni členství.

  • Program CPS se vyvinul ve specializovaný zdroj pro profesionály a firmy s jedinečnými novými výhodami navrženými pro ochranu vašeho podnikání před nečekanými událostmi, takže se vy i váš tým můžete soustředit na své řemeslo. Uživatelé podnikatelského účtu Canon mají přístup k možnosti využití pro více uživatelů, obchodní platební podmínky, čisté ceny (bez DPH, je-li to relevantní) a službám pouze pro firmy. Další informace naleznete na stránce s nejčastějšími dotazy.

  • Ne, nemusíte své produkty registrovat znovu. Při registraci podnikatelského účtu Canon uveďte svou starou e-mailovou adresu CPS u kroku 4 v části Firemní údaje a vaše produkty budou k dispozici pro migraci do nového podnikatelského účtu Canon.

  • Pomůžeme vám s hromadným nahráváním vašich produktů!
    Obraťte se na prioritní podporu CPS a získejte šablonu, kterou můžete vyplnit a odeslat nám ji zpět. Může to trvat několik pracovních dnů a my vám dáme vědět, jakmile bude hotovo.

  • Ano, při registraci k předplatnému služby CPS se změní číslo vašeho členství ve službě CPS. Každý rok, kdy si obnovíte předplatné, však zůstane stejné.

  • Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Německo, Maďarsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Slovensko, Španělsko (pouze pevnina), Švédsko, Švýcarsko a Spojené království (pouze pevnina).

  • Členský poplatek se v rámci předplatného vybírá předem. Platbu lze provést kartou nebo bankovním převodem do termínu uvedeného na faktuře.

  • Vzhledem k tomu, že vaše členství v programu CPS je obchodní služba, faktura je vystavena s 30denní lhůtou splatnosti. Pokud jste se rozhodli zaplatit kartou, bude vaše karta autorizována v den předplatného (zobrazuje transakci s nulovou hodnotou na výpisu z karty), přičemž skutečná platba bude přijata v termínu splatnosti, obvykle o 30 dní později.

  • Bankovní údaje jsou zobrazeny v horní části faktury CPS.

  • Kontaktujte nás prostřednictvím prioritní podpory CPS.

  • Ne, členství v programu CPS nelze pozastavit.

  • Pokud nezměníte své nastavení automatického prodlužování před koncem stávajícího období předplatného, vaše členství v programu CPS se automaticky obnoví na stejné úrovni členství na konci stávajícího období předplatného.
    Podívejte se na průvodce, jak aktualizovat své členské období v sekci „Návody“ na webové stránce.

  • O zvýšení nebo snížení své úrovně členství můžete požádat kdykoli v části „Moje předplatné“ ve svém obchodním účtu. Změny budou použity pouze pro vaše další období předplatného. Například, pokud vaše předplatné začalo 15. ledna 2025 a vy si zažádáte o zvýšení nebo snížení úrovně 3. října 2025, pak se vaše úroveň předplatného změní 15. ledna 2026.
    Upozorňujeme, že ke zvýšení úrovně členství v programu CPS budete potřebovat odpovídající počet produktových bodů, abyste získali nárok pro příslušnou úroveň.

  • I když nám bude líto, že odcházíte, pokud chcete požádat o zrušení, přejděte na stránku předplatného ve svém podnikatelském účtu nebo si přečtěte návod, jak to udělat. Vaše předplatné bude na konci vašeho fakturačního období zrušeno. Pokud například vaše předplatné začalo 15. ledna 2025 a vy jste požádali o zrušení 3. října 2025, vaše předplatné se automaticky neobnoví a vyprší 15. ledna 2026. Budete mít i nadále přístup ke svému předplatnému členství v programu CPS a budete moci využívat veškerých výhod až do konce stávajícího fakturačního období.

  • Elektronická členská karta služby CPS bude k dispozici ke stažení z uvítacího e-mailu.

  • Řada našich produktů Canon má nárok na rychlý servis v centru PSC. Úplný seznam naleznete ZDE. Pokud má některý z vašich produktů nárok na rychlý servis, bude tato skutečnost uvedena ve vaší sadě produktů u každého produktu. Doba vyřízení závisí na úrovni členství ve službě CPS. Například v případě platinové úrovně služby CPS platí nárok na dobu opravy do 2 pracovních dnů.
    Rychlý servis lze uplatnit maximálně na 3 produkty pro jednoho člena najednou. Pro porovnání: běžná doba opravy bez služeb CPS trvá přibližně 10 dní.

  • Cílové doby vyřízení (TAT) jsou uváděny v pracovních dnech (kdy se pracovním dnem rozumí všechny dny kromě víkendů, svátků, které dodržuje společnost Canon, a období, kdy je nedostupnost služeb způsobena okolnostmi, které společnost Canon nemůže ovlivnit) a má se za to, že tato doba začíná v pracovní den následujícím po dni přijetí produktu v našem centru Canon PCS a končí v den, kdy je produkt připraven opustit dané centrum Canon PSC. Nezahrnují dobu strávenou přepravou (do centra Canon PSC nebo z něj), ani čas strávený čekáním na informace od zákazníka (např. chybějící dokumentace) nebo na rozhodnutí zákazníka (tj. přijetí časové a cenové nabídky na hrazené opravy či služby).

  • O zapůjčení záložního zařízení může požádat člen programu CPS s aktivním předplatným platinové úrovně služby CPS výhradně po zaznamenání případu opravy. Požádejte o zapůjčení záložního zařízení tím, že se obrátíte na svou prioritní podporu CPS. Zapůjčení záložního zařízení bude nabízeno pouze u produktů s rychlým servisem a podléhá dostupnosti. Naším cílem je poskytnout zapůjčení záložního zařízení tentýž den, pokud bude žádost obdržena před 12. hodinou SEČ v pracovní den.

  • Nejrychlejší doba opravy všech videoproduktů (série Cinema EOS a X) je 5 dní Důvodem je složitost oprav a dostupnost dílů. Pokud oprava zabere více než 5 dní, členové úrovně Gold a Platinum mají v případě potřeby nárok na zapůjčení záložního zařízení.

  • Váš příspěvek na údržbu je zahrnut do vaší úrovně členství v programu CPS. Svůj příspěvek můžete uplatnit na kteroukoli ze služeb údržby společnosti Canon, které nabízejí naše Centra programu Canon Professional Service („PSC“) působící po celé Evropě a sídlící ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Švédsku a ve Spojeném království.

    Běžný servis platí v případě, že výrobek funguje normálně, bez závad a prospěje mu čištění a kontrola.
    Kompletní seznam služeb naleznete ZDE.

    Tento příspěvek nelze použít na žádný jiný typ služeb, jako jsou upgrady nebo opravy.

  • Žetony údržby představují virtuální měnu, kterou lze uplatnit na klíčové služby údržby v některém z našich center PSC po celé Evropě.
    Částka žetonů se rovná ceně ročního poplatku za členství ve službě CPS. Například cena stříbrné úrovně služby CPS je 100 EUR a tato členská úroveň obsahuje 100 žetonů.
    Žetony lze uplatnit při podání žádosti o službu.
    Pokud je například cena za čištění a kontrolu snímače ve výši 50 EUR, může člen programu CPS místo skutečné platby použít přibližně 50 žetonů. Podrobné pokyny naleznete v návodu.
    Žetony jsou platné v každém roce předplatného a nepřenášejí se na další rok.

  • Žetony údržby lze použít na kterékoli z těchto služeb.

    Částka žetonů se rovná ceně ročního poplatku za členství ve službě CPS. Například cena platinové úrovně služby CPS je 350 EUR ročně a člen obdrží 350 žetonů. Pokud je například cena za čištění a kontrolu snímače ve výši 50 EUR, může člen programu CPS místo peněžní platby použít přibližně 50 žetonů. Roční členství v platinové úrovni služby CPS pokryje průměrně dvě čištění a kontroly snímače, jeden standardní servis EOS a jeden standardní servis objektivů L. Mohou existovat různé kombinace těchto služeb.

  • Podobně jako platinová úroveň služby CPS obsahují i firemní balíčky příspěvek na údržbu, který lze stejným způsobem použít na kterékoli z těchto služeb. Firemní úrovně A a B však také zahrnují výhody dne údržby na pracovišti, za který se vybírá podíl žetonů.

  • Jedná se o situaci, kdy technici společnosti Canon navštíví vaše prostory, aby provedli čištění a údržbu produktů oprávněných pro rychlý servis „Fast Track Service TAT“. Během jedné osmihodinové (8) návštěvy jeden (1) technik provede údržbu u maximálně dvaceti sedmi (27) DSLR či bezzrcadlových produktů, třiceti tří (33) produktů s objektivy typu EF/RF, třiceti tří (33) produktů typu videokamera nebo dvaceti (20) produktů filmová kamera EOS. Službu si prosím rezervujte 60 dní předem prostřednictvím své prioritní podpory CPS.

  • Ne, služba CPS je ještě lepší! Plně placené členství v programu CPS je platné v kterékoli z následujících zemí: Rakousko, Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Lotyšsko, Litva, Estonsko, Německo, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Španělsko (pouze pevnina), Švédsko, Švýcarsko a Spojené království (pouze pevnina).
    Výhody služby CPS lze uplatnit v jakémkoli z našich odborných servisních středisek Canon ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Švédsku a Spojeném království.
    Pokud například sídlíte v Německu, ale máte projekt v Itálii a potřebujete opravit fotoaparát, budete jej moci nechat opravit v naší italské opravně a pokud je to pro vás pohodlnější, požádat o jeho zaslání zpět do Německa.

  • Bohužel ne. Výhody služby CPS lze uplatnit pouze v odborných servisních střediscích Canon („PSC“) po celé Evropě, která se nacházejí ve Francii, Německu, Itálii, Španělsku, Švédsku a Spojeném království. Neomezené doručení do následujícího pracovního dne je součástí vašeho členství ve službě CPS, aby se k nám váš produkt dostal co nejdříve.

  • Služba CPS funguje samostatně v každém globálním regionu. I zákazníci služby CPS mimo Evropu však mají oprávnění na některé služby týkající se zařízení Canon EMEA a účast na některých událostech, pokud mají platnou členskou kartu CPS. Upozorňujeme, že výhody z vaší domovské země se nemusí vztahovat na oblast EMEA.

  • Kontaktujte nás na adrese business.account@canon-europe.com a aktualizujte údaje svého podnikatelského účtu.

Mohlo by vás také zajímat

Příběhy profesionálů

Inspirativní příběhy od předních světových fotografů a filmařů.

Údržba, upgrade a opravy

Profesionální služby zajistí dokonalé fungování vašeho vybavení, zlepší jeho zobrazovací výkon nebo jej opraví.

Podnikatelský účet Canon

Podnikatelský účet je otevřený pro každého jednotlivce registrovaného jako podnik nebo jakoukoli společnost, která používá zařízení Canon.